AULA D’ACOLLIDA: Fem la mona de Pasqua!
23/03/18Avui ens hem ajuntat tots els nens i nenes de l’aula d’acollida per fer una mona de Pasqua i donar pas a les vacances de setmana santa.
L’hem fet amb una magdalena, nocilla, lacasitos, oreos, plumalls i molta imaginació! Ens ha quedat boníssima!







Comentaris recents