2n: Fases de la Lluna dolces ??
16/05/18Avui, els nens i nenes de segon hem treballat les fases de la Lluna d’una manera ben dolça! Ens hem llepat els dits!
Cliqueu aquí per veure les fotos!
Avui, els nens i nenes de segon hem treballat les fases de la Lluna d’una manera ben dolça! Ens hem llepat els dits!
Cliqueu aquí per veure les fotos!
Avui hem anat a la depuradora de Blanes i ens ha servit molt per saber què s’hi fa en una depuradora i com ho fan, i per acabar d’entendre el cicle urbà de l’aigua, així com per relacionar-ho amb el cicle natural de l’aigua.
Aquesta setmana els nens i nenes de primer que fan religió hem treballat l’àngel de la guarda. L’hem llegit, pintat i l’hem representat amb unes ales d’angelet. Ho coleu veure? Aquí en teniu les fotos.
Estem treballant els sentits : hem fet crispetes i xocolata.
Hem tastat salat i dolç.Desprès amb la xocolata hem fet un dibuix.Ens hem pintat la cara perquè de tant en tant posaven el dit a la boca.Estava boníssim!!!!!
Proveu a casa,s’ho passem molt be i és molt… Llegeix més»
Avui hem fet llimonada, una beguda molt sana i refrescant.
L’hem acompanyat amb les magdalenes que ens van sobrar de la recepta de la setmana passada! 😉
El divendres a la tarda va venir l’Albert Alenyà, un antic alumne de l’escola que ara està estudiant infermeria, a ensenyar-nos com ens havíem de rentar les mans per tal de no tenir “problemes” amb els microbis!!
Va ser molt interessant! Gràcies Albert!
Aquesta tarda ha vingut la Mònica, una il.lustradora i escultora i ens ha explicat moltes curiositats sobre el seu ofici. Seguidament, hem realitzat les nostres escultures en fang!
Gràcies Mònica per venir i compartir amb nosaltres aquesta experiència.
Avui hem anat a l’hort i hem observar les verdures.Per treballar els sentits hem agafat les herbes aromàtiques de l’hort i les hem olorat.Els nens s’ho han passat molt bé!
Quina bona olor que feien!
Un altre dia va venir a l’escola la Gemma del CEAB per fer més experiments i ajudar-nos a pensar de manera científica. Mireu!!
Els alumnes de tercer han pogut experimentar la construcció de robots a través del Lego Wedoo i la posterior programació a través del programa Scratch dins el projecte de “Com es mouen les coses”.
Per fer-ho s’ha proposat un repte. Construir un robot cada grup en… Llegeix més»
Comentaris recents