Castanyada 2018
31/10/18
Tot i la pluja, avui hem celebrat la festa de la castanyada com és tradició a la nostra escola.
Al matí els nens i nenes de 4t i 5è ens han alegrat cantat unes cançons i tot seguit s’ha fet entrega dels premis a les millors paperines.
A la tarda, tots ben guapos i guapes de castanyers i castanyeres hem anat al gimnàs on els alumnes de P3, P4 i P5 han fet una dansa molt divertida. Tot seguit, s’ha fet la proclamació dels hereus i pubilles castanyers de cada curs i finalment hem pujat a les classes on hem menjat les castanyes que l’AMPA ha torrat aquest migdia. Boníssimes!!!!
Per veure les fotos cliqueu AQUÍ
Avui hem estat tallant les castanyes que menjarem demà.





Comentaris recents