Servei d’acollida

Per tal de facilitar la conciliació de la vida laboral amb els horaris escolars, l’AFA posa a la vostra disposició un servei d’acollida matinal previ a l’inici de les classes (de 7:30h a 9h)

Aquest servei està pensat per a les famílies que comencen a treballar molt d’hora al matí i necessiten que els nens i nenes estiguin atesos mentre no comencen les classes, oferint un espai agradable i lúdic.

També està pensat per les famílies que necessiten utilitzar aquest servei d’una manera esporàdica i puntual.

Les nenes i els nens poden arribar en qualsevol moment entre les 7:30h i les 9:00h hores del matí. En arribar a l’escola, poden esmorzar i després tenen l’opció de jugar amb jocs de taula (trencaclosques, construccions, etc.), pintar, o bé sortir al pati, sempre que les condicions meteorològiques ho permetin.

ENTRADA: Porta bosquet

LLOC: Cova del drac (al costat de les escales que pugen cap al pavelló d’infantil)

PERSONA ENCARREGADA: Magda

HORARI: de 7:30h a 9h.