Xarxa de Tranformació Territorial de Transformació Educativa (XTTE)

El nostre Institut Escola forma part de la Xarxa de Tranformació Territorial de Transformació Educativa (XTTE) i al llarg de curs hem participat de les sessions on hem treballat una serie de conceptes que defienixen la innovació educativa i que també defineixen l’IE Jacint Verdaguer:
 Aprenentatge entre iguals.
 Treball compartit.
 Innovació educativa.
 Horitzontalitat.
 Participació i compromís.
 Construcció col·lectiva del coneixement.
 Desenvolupament professional docent.
 Comunicació i projecció al propi centre.
La xarxa és una eina que forma part del Laboratori de Transformació Educativa, el qual s’emmarca dins l’àmbit de les polítiques educatives del Departament d’Ensenyament per enfortir el model d’escola catalana, amb el propòsit transformador de millorar la qualitat educativa dels centres de Catalunya.
El nostre centre forma part d’aquesta xarxa com a centre referent en innovació i això ens permet mantenir un esperit de reflexió continua sobre l’ensenyament.
Aquest curs hem estat treballat sobre els nou currículum i el seu desplegament per ajudar a la comunitat educativa en el seu desplegament.