Per la castanyada la festa torna a l’escola

El divendres 29 d’octubre educació infantil i primària va celebrar la Castanyada, i aquesta vegada amb més festa que el curs passat, quan la situació de la pandèmia no permetia celebracions massives.

La castanyada és una de les festes escolars més estimades pels infants del centre, especialment pels més petits, que gaudeixen disfressant-se de castanyers i castanyeres i cantant cançons que donen la benvinguda a la tardor.

Al matí els nens i nenes de cicle inicial i 3r van confeccionar un portacastanyes, els de 4t, cicle mitjà, van acabar l’exposició de moniatos decorats i els de superior  van fer una sortida a peu per l’entorn natural més proper. Van anar a Can Codorniu i van gaudir del contacte amb la natura en un dia que els va acompanyar.

A la tarda va tenir lloc al pati del centre la festa de la castanyada. Cada grup va poder cantar una cançó i/o ballar una dansa tradicional que portaven preparant des de feia dies. Ens va visitar una castanyera molt eixerida que va saber animar la canalla. Els més grans de primària van fer una tarda de cinema.