Cantata d’hivern

Benvolgudes famílies,

Els propers dijous 16 i divendres 17 de desembre celebrarem el Concert d’hivern.

Us informem dels aspectes relacionats amb aquesta celebració que heu de tenir presents:

• LLOC: Pati d’ESO (entrada per l’institut)
  • HORARIS: El concert durarà aproximadament una hora. Preguem que sigueu puntuals i que no abandoneu el recinte fins que no hagin cantat tots els grups.

DIJOUS 16 DE DESEMBRE  ACTUEN
De 15:15 a 16:30 P3A, P4A, P5A, 1rA, 2nA, 3rA, 4tA, 5èA, 6èA

DIVENDRES 17 DE DESEMBRE ACTUEN
De 15:15 a 16:30 P3B, P4B, P5B, 1rB, 2nB, 3rB, 4tB, 5èB, 6èB

VESTUARI DELS ALUMNES: Us demanem que abrigueu molt els infants. No cal que vagin vestits de cap color concret.

ALTRES AVISOS D’INTERÈS:

• El dia de l’actuació heu de deixar els infants a la porta d’entrada habitual a les 15:00h.
  • Després d’acompanyar els vostres fills, dirigiu-vos a l’edifici d’ESO, entrada pel C/ Gelida.
  • Hi haurà parada de venda d’articles i berenar per part dels alumnes de 5è i 6è. Aquesta parada es situarà al C/Gelida.
  • Quan s’acabin les actuacions, els infants tornaran a l’aula. La recollida serà a les 16:30h com sempre.
  • Mesures COVID
    • Caldrà posar-se gel hidroalcohòlic, respectar la distribució de les cadires i portar la mascareta durant tota l’estona que estigueu al recinte.
    • Per tal d’evitar aglomeracions preguem que per a cada infant vingueu com a màxim dos acompanyants. Si alguna família necessita més places, cal que avisi amb antelació la tutora.