AFA

LAFA (Associació de Famílies d’Alumnes) és una entitat sense afany de lucre formada per famílies de l’institut escola.

El seu principal objectiu és contribuir a la millora de la qualitat del sistema educatiu públic i de les condicions d’escolarització dels nostres fills i filles. El seu funcionament es basa en el diàleg i en la col·laboració amb els sectors implicats de la comunitat educativa.

L’AFA té dret a tenir representant amb veu i vot en el consell escolar. Aquesta participació, l’hem d’entendre sempre per a sumar esforços, per la via del consens, amb els altres sectors de la comunitat educativa, però mai per imposar la nostra voluntat.

Com més socis i col·laboradors siguem, més representarem la globalitat de les famílies de l’institut escola.

Serveis que ofereix

• Activitats extraescolars.
  • Acollides (matí de 7:30 a 8:30h).
  • Venta de roba esportiva de l’institut escola i altres iniciatives que puguin sorgir, com per exemple, l’ ampolla de l’institut escola.
  • Col·labora en festes i actes culturals de l’institut escola, (la castanyada, el carnaval, Sant Jordi…).
  • Representa a les famílies dins i fora de la Comunitat Educativa, canalitzant les iniciatives i suggeriments que se li aporten.
  • Membre de l’AFFAC, Consell Escolar de Centre i Municipal, membre de la Xarxa d’AFA de Cambrils i del Baix Camp.

Atenció a les famílies

Comunicació a través de:

Per Android Per Apple

D’on provenen els ingressos de l’AFA?

L’AFA es finança amb:

• les quotes que paguen els seus socis.
  • el marge de benefici que pugui haver en les activitats i vendes que realitza.
  • alguna subvenció que es pugui obtenir.

Com podeu participar-hi?

• Assistint als actes i reunions que es convoquen. Qualsevol mare o pare es pot presentar i participar en les reunions de l’AFA cercar informació, donar la seva opinió i presentar qualsevol proposta o iniciativa.
  • Formant part de la Junta Directiva que escull democràticament l’assemblea general.
  • Participar en els grups de treball creats per la Junta Directiva de l’AFA.