SORTIDA AL AUDITORI TÍVOLI EN EL VENDRELL

Dilluns passat, 29 de gener, els alumnes de 2 ESO van fer una sortida a l’ auditori del Tívoli per a veure la pel·lícula
Mediterrani. Tracta d’uns socorristes que viatgen fins a Lesbos, una illa de Grècia, per a ajudar als refugiats que creuen la Mar Mediterrània, veient el naixement de la Proactiva Open Arms pel socorrista Òscar Camps.

Es tractava d’una activitat per a l’assignatura d’Alternativa, on l’alumnat de 2n d’ESO s’ encarrega del projecte de #kmsambsentit durant el curs escolar.
Consisteix d’ una cursa solidària on tots els diners recaptats anirà a l’ ONG Metges sense Fronteres.

L’alumnat ha gaudit d’una jornada relaxada i han pogut apreciar a través d’una pel·lícula de la realitat dels refugiats i gent necessitada. Precisament per als qui es destinaran els diners recaptats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *