Dia Mundial de l’Activitat Física.

Aquesta setmana hem celebrat el Dia Mundial de l’Activitat Física de forma lúdica, ballant al ritme de la música i seguint pas a pas les indicacions del ball.

L’alumnat de 3r hem reflexionat sobre la importància de l’activitat física en el nostre dia a dia i hem descobert que es pot fer de moltes formes, fins i tot passant-ho bé al ritme de la música tal com ho hem fet avui seguint els passos de la Mònica! Ens ho hem passat molt bé!!

No oblideu mantenir el vostre cos actiu cada dia, ho podeu fer ballant com hem fet nosaltres avui o de moltes altres formes!

I vosaltres, de quina manera practiqueu activitat física diàriament?

Els i les alumnes de 3r

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *