Cros escolar

El Cros Escolar és una iniciativa que pretén promoure l’activitat física entre els més joves. Es realitzen curses per diferents pobles de la comarca durant el cap de setmana. Els infants es poden apuntar a totes les curses o el mateix dia poden decidir participar-hi i apuntar-se allà mateix.

Aquest passat diumenge es va fer el Cros a Banyeres del Penedès, un dels nou cros organitzats per les AFA, ajuntaments i Consell Esportiu del Baix Penedès que es duran a terme fins al mes d’abril.

Alguns infants de l’escola hi participen regularment, des dels més petits fins als sèniors.

Enhorabona a tots!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *