CHOCOLATE EGG HUNT!

En aquestes dues darreres setmanes, durant les hores d’anglès, els alumnes de les comunitats de petits i mitjans hem rebut una visita molt especial a l’escola:

El “EASTER BUNNY” ha vingut carregat amb el seu cistell ple de “CHOCOLATE EGGS”.

Per tal que aquests ous de xocolata no es fonguessin amb el sol va decidir preparar una activitat de recerca diferent i divertida per als nostres nens i nenes.

Els alumnes es van haver de dividir en petits grups i cada grup tenia un color assignat.

Seguidament van haver de buscar i trobar per tot el pati vuit targetes del color del seu equip. Compte! Si no era del seu color no la podien agafar.

Els nens i nenes de la comunitat de mitjans tenien una tasca afegida, a mesura que trobaven les targetes havien d’escriure el vocabulari relacionat amb “EASTER” al seu llibret.

Quan ja havien trobat les vuit targetes havien de col·laborar entre tots els membres de l’equip per tal de muntar ell trencaclosques que hi havia amagat al darrere.

I…. SORPRESA!! El secret amagat darrere de les targetes en forma de trencalosques era un “CHOCOLATE EGG”. Finalment vam repartir els ous de xocolata que ens havia donat anteriorment el “EASTER BUNNY”.

MMMMM…. YUMMY!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *