AL TOD DE 2N APRENEM JUGANT

L’alumnat de segon, tres dies a la setmana, fem les TOD.

De les 2 classes de 2n, la A i la B, fem tres grups tots barrejats. Cada grup, un dia fa Medi natural, un altre dia fa Matemàtiques i un altre dia llengua.

A cada TOD hi ha diferents propostes, n’escollim una i quan acabem, n’escollim una altra. Podem treballar en petits grups o individualment.

Les TOD son divertits perquè tenen activitats i jocs i pots aprendre moltes coses.

Alumnat de la classe dels poemes màgics de 2n A

A la nostra escola fem unes activitats que es diuen “TOD” amb les que aprenem coses de medi natural, llengua i matemàtiques.

Barregem les classes i fem tres grups que es diuen Joana Raspall, Gloria Fuertes i Gianni Rodari.

Escollim les activitats amb les que juguem i aprenem de forma divertida i a la mateixa vegada.

Aprenem a escriure en lletra lligada, fer càlculs de diferents formes i investiguem coses de la natura.

Fer TOD és molt divertit!!!

Classe de “Les Croquetes” 2nB

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *