De tu a tu. Internet segura i diversitat

Com cada any des del seu inici al 2013, un grup de joves voluntaris de 3r i 4t d’ESO participen al programa “De tu a tu” promogut pels Mossos d’esquadra. Aquest programa s’implanta a través del mètode peer mentoring (formació entre iguals) i aquests joves són formats per assessorar als seus companys de 1r de secundària i 6è de primària per resoldre dubtes i gestionar problemàtiques, esdevenint referents per als seus iguals dintre del centre educatiu.

Aquest any, continuem amb es dos programes: el d’internet segura i el de diversitat.

Així doncs, els alumnes de 3r d’ESO seran mentors del programa “Internet segura de tu a tu” als alumnes de 6è d’EP i els alumnes de 4t d’ESO faran el mentoratge als alumnes de 1r d’ESO de “Diversitat. De tu a tu”

Una formació que enriqueix i apropa petits i grans per fer front a dubtes i problemes “de tu a tu”. Per què? Tu què faries si….

No participis de bromes ni utilitzis les xarxes per riure't dels companys, no siguis còmplice.

Riure’t de la condició sexual dels altres no és tolerable i hem d’aturar-ho també als grups que tinguem a les xarxes socials

Una agència et vol descobrir i et demana fotografies amb poca roba? Vigila perquè pot ser un engany i necessites l’autorització dels teus pares

Preserva la teva privacitat a les xarxes, no li donis la teva contrasenya a ningú per molta confiança que li tinguis, poden usurpar la teva identitat

Insultar, amenaçar i riure’s d’algú per la seva condició sexual és delicte