VENEM ELS ENCIAMS

El passat divendres, els alumnes del Com anar sols per la vida van vendre els enciams ecològics del seu hort al professorat i personal del centre. La botiga va ser tot un èxit, els productes exquisits van desaparèixer de seguida.

Moltes gràcies a tots els col·laboradors!

Un parell d’alumnes ens ho expliquen amb els seves paraules:

“A la classe de com anar sols per la vida hem venut 48 enciams als professors de l’institut escola pi del Burgar, els enciams de l’hort de la classe de la classe del com anar sols per la vida i  són ecològics que vol dir que no posem cap producte. Al meu grup hi havia: maria, izan i Kevin. I l’altre grup hi havia: la dina, el miguel i sergi.Ho hem passat molt bé i hem venut 48 enciams i hem guanyat 48  euros.”

“El dia 11,12,2020 la classe Com anar sols per la vida hem venut enciams als profes. Ens hem dividit en 2 grups : el grup de la Maria que sòn el Izan, En Quevin i el altre grup es la Dina, el Sergi, i EL Miguel i hem venut 48 enciams”