UN GRUP D’ALUMNES DE PRIMER ESO B GUANYA EL PRIMER PREMI DEL CONCURS INTERESCOLAR D’ANGLÈS DE CATALUNYA FONIX 2018

Les alumnes Elsa Ferré, Dàlia Domingo i Noèlia González de la classe de primer d’ESO B del nostre centre han resultat guanyadores del primer premi del concurs interescolar d’anglès de Catalunya. Aquest any es tractava el tema Healthy Lifestyles. El seu vídeo TODAY NEWS va obtenir la màxima puntuació de la seva categoria en la primera fase del concurs, la qual cosa va permetre la seva participació en la gran final que va tenir lloc a Barcelona el passat dissabte 26 de maig.

Per tal de defensar el seu projecte, les alumnes van realitzar una presentació en anglès davant del jurat. Consistia en una original obra de teatre en què s’explicava la gestació d’aquest vídeo i el desenvolupament de les seves idees (les aplicacions utilitzades, les fonts consultades, l’organització de les seves idees, etc.) L’originalitat d’aquest esquetx, el bon nivell d’anglès oral utilitzat i la seva desimboltura han fet possible que l’ Elsa, la Noèlia i la Dàlia guanyin el primer premi de tota Catalunya en la seva categoria: quinze dies de colònies a un Summer Camp a Andorra.

Enhorabona, noies!! Les professores d’anglès, l’equip directiu i tot el professorat us animem a continuar treballant així de bé.

Aquí podeu veure el vídeo guanyador: