ULLS MATEMÀTICS

Un any més des de l’àmbit matemàtic participem al concurs de Fotografia Matemàtica que organitza l’ABEAM (Associació de Barcelona per a l’estudi i l’aprenentatge de les Matemàtiques) . Aquesta activitat busca implicar l’alumnat i el professorat en la cerca d’una fotografia relacionada amb situacions externes a l’aula  amb idees matemàtiques concretes apreses a classe. A més, se’ls demana una tasca addicional, que és tan o més difícil, buscar-li un títol creatiu i impactant.

Per realitzar-la és necessari l’ús d’eines digitals i una bona imaginació. Per tant, s’adreça, i així ens ho marquen les normes del concurs, al nivell superior de primària 5è i 6è, a dos grups l’ESO 1r -2n per una banda i 3r i 4rt per un altra, i als docents.

Novament, ha estat un èxit. Bon nivell fotogràfic, alta implicació tan de l’alumne com del professorat i molta inquietud per veure la feina feta per la resta de companys i conèixer les guardonades ja que la votació es realitza per tots els implicats i són ells qui decideixen les que s’envien a concurs.