Trobades virtuals

Ja fa uns dies que els alumnes més grans del centre es troben amb els companys/es i mestres per videoconferències.

How to Get Kids Ready to Video-Chat for Online Classes | Common ...

En aquests moments de confinamet, on el distanciament social pot venir acompanyat d’angoixes i por pel desconegut és important poder garantir espais de trobada.

Durant aquest període, els nens i nenes s’han anat construint una explicació sobre la situació actual, a partir del que els heu explicat els familiars directament, però també a partir de la informació que han sentit i vist per mitjans diversos. Cadascun d’ells i elles, ajustat a la seva edat i experiències, s’ha construït la seva història sobre el coronavirus.

Gràcies a les vidoconferènies, intentem “normalitzar” aquesta situació ja de per si difícil i treure una mica de ferro al moment que vivim. Explicant als altres que hem fet, si ja hem sortit al carrer, com portem els “reptes” setmanals, mantenim viu el contacte amb els companys i companyes d’aula-

I aquest divendres per fi, s’han unit els més petits de la casa! Els infants de P3, P4 i P5 han pogut fer un pati virtual amb els amics i amigues i els mestres de la comunitat.

Micros oberts, pares compartint l’estonaamb els infants i els/les mestres… Gairebé ha estat com si ens poguessim abraçar a través de la pantalla.

Ha estat un veritable èxit! 😆

A través del Google Meet i de la seva extensió per Chrome Greed View omplim les nostres pantalles amb la cara dels que aquests dies trobem molt a faltar.

Si encara no us hi heu apuntat no perdeu l’oportunitat a la propera esperem retrobar-nos aviat, encara que sigui de manera virtual!!

Us enyorem i trobem a faltar, una escola sense infants no és una escola 😥 !