TOT ESFORÇ TÉ LA SEVA RECOMPENSA

Els alumnes de Com anar sols per la vida, amb els diners que han anat recollint de la venda dels esmorzars al llarg del trimestre, han sortit a dinar al Mesón del Roser, a continuació ells mateixos ens ho expliquen:

“Aquest article ha estat redactat pels alumnes de la SIEI de secundària. En el text s’han respectat els errors d’ortografia que els alumnes han comès durant la seva redacció per tal de potenciar la seva capacitat comunicativa i respectar el llenguatge utilitzat en les seves produccions”

Izan 3er ESO

“El dia 10-12-19 vam anar al restaurant es diu meson del roser, vam anar els alumes i profes de com anar sols per la vida, vam anar caminat

Primer ens van ficar una amanida, que portava: fuets ,olives ,pastanaga i oli, jo de primer plat vaig escollir macarrons de segon plat pollastre amb patates i de postre un gelat de vainilla i xocolata, despres o vam pagar amb els diners de l’ institut i vam marxar jo tornaria a anar un altre un altre dia, m’ a agradat molt.”

JESÚS 4rt ESO

“El dia 10 de  desembre vam anà al trauran con Todos los nino de la use

con los dines que em ganado com los rere pans eros son  los parts que comi en el trauran

1 part maca dones con tomate i savoià

2pex com patata

3gelat de limón”

MIGUEL 2on ESO

“fui AL RESTAURANT ANDANT.

CUANDO LLEGUEMOS UNA CAMARERA

NOS ATENDIÓ RÁPIDAMENTE.

LA CAMARERA YA NOS TENIA UNA MESA

CUADRADA PARA NOSOTROS

LA CAMARERA NOS PIÓ LA CARTA I

CUANDO ELEGIMOS LA COMIDA I COMIMOS.

EM UA EN GRADAR.”

YASSINE 4rt ESO

“El dia 10 de desembre vam anar al restaurant amb la classe com anar sols

per la vida i vam anar de peu i quant vam arribar al restaurant vam

demanar a cada es cu que volien. Jo vaig demanar al primer plat tort-illa de

patates de segon plat calamars i el tarser plat un gelat de llimona. I em va

agradar molt i ho tornaria un altre vegada a Quet restaurant.”

DINA 2on ESO

“Vam anar al restaurant a veurà com era una dieta equilibrada.

Vam agafar diferents tipus de plats com truita de patata , en salada.

Postra llelat de llimo al acabar vam pagar amb els diners dels

esmorzars i al final vam fer una foto”

MARIA 2on ESO

“El dia 10 vam anar al restaurant  caminant quant estem al meson del roser una  cambrera tenia taula gran per nosaltres jo vaig menjar ensalada, macarrons, calamars a la romana  un gelat de vainilla xocolata vam beure aigua hem anat 9 persones a mi m’agradat i tornaria”