Tot Anirà Bé!!

Hola nens i nenes de l’Institut Escola Pi del Burgar!

Des de la Comunitat Educativa us volem dir que esperem i desitgem que tots i totes estigueu molt bé i que estigueu aprofitant aquests dies de confinament per fer activitats (pintar, llegir, cuinar, jugar, fer activitat física, etc.) però també per descansar i gaudir d’estar amb els i les vostres.

Sabem que es tracta d’un moment difícil i excepcional, però estem convençuts i convençudes que TOT ANIRÀ BÉ i que ben aviat podrem tornar al nostre dia a dia.

Des de l’escola volem remarcar que estem molt contents i contentes de rebre fotografies i vídeos per part vostra i us agraïm moltíssim la vostra col·laboració. Sabem que aquests són dies complicats, però sens dubte suposaran un aprenentatge de valor incalculable per a tothom.

Moltes gràcies i endavant!

US ENYOREM!