TENIM UN MAG A L’AULA!

A l’aula Com anar sols per la vida tenim un mag fantàstic! Dos dels alumnes ens ho expliquen:

(s’ha conservat el seu redactat original):

“Avui un company de classe ha vingut a l’aula amb ganes de fer màgia amb cartes. A ell, li agrada fer trucs i hem tingut l’oportunitat de veure-ho. A primera hora, ens hem assegut de públic i ell anava fent trucs com per exemple: deixar les cartes en blanc, encertar la carta que un company a escollit, etc. Després, hem quedat tots al·lucinats perquè no ens esperàvem que fes bé els trucs. A més, tenia dues baralles de cartes diferents: una estona treballava amb una i una estona amb l’altra.Quan ha acabat l’hem aplaudit ben fort i li hem dit que ho ha fet molt bé.”

“Avui dia 6/11/2020 un mag a vingut a com anar sols per la vida, afer-nos uns trucs de màgia. Es diu Joel i és alumne de la SIEI. Ens hem quedat flipats, ha fet 3 trucs de màgia molt xulos i impressionants. Li agraden els trucs de màgia. Un voluntari ha escollit una carta i després el mag ha fet uns moviments amb les cartes i, després, ha fet màgia. A mi m’ han agradat molt, m’ he quedat flipant”