Sta Cecília

La setmana passada vàrem celebrar Santa Cecília, patrona dels músics, a l’escola. Us compartim un seguit de fotografies de les activitats que es van dur a terme.

· 19 de desembre:
o L’alumnat de cicle superior i ESO va participar en l’activitat MÉS+RIT+MÉS de la companyia de percussió, “Percuriositat”. Aquesta activitat permet desenvolupar i millorar el sentit del ritme, la coordinació, la consciència corporal, la memòria, l’expressivitat, les habilitats comunicatives i la creativitat de l’alumnat. · 22 de novembre:
o L’alumnat de P3 fins a 3r de primària va gaudir de l’espectacle “Per tot el món”. Un espectacle infantil on s’interpreta una selecció de música tradicional de diferents continents.

o L’alumnat de 4t curs va anar a les 10.30h a cantar a la Plaça del Mercadal la nadala “Les dotze van tocant”. Un esdeveniment nadalenc que organitza cada any Canal Reus TV, on hi participen més de 1.400 alumnes de primària de totes les escoles de Reus. La Gran Nadala ha estat gravada i es retransmetrà durant tot el nadal per Canal Reus TV.

o L’alumnat de cicle infantil va construir un instrument de percussió.
o L’alumnat de primària va cantar en directe al gimnàs de l’escola la cançó “Tens un amic” del grup Gossos.