PER FI, TORNEN ELS MILLORS ENTREPANS DE LA PROVÍNCIA!!

Al Pi del Burgar, un any més, continuem amb el projecte dels esmorzars.

Fa uns dies que els alumnes de Com anar sols per la vida ens han començat a delectar amb els millors entrepans de la província. A continuació ens ho expliquen els protagonistes:

“Aquest article ha estat redactat pels alumnes de la SIEI de secundària. En el text s’han respectat els errors d’ortografia que els alumnes han comès durant la seva redacció per tal de potenciar la seva capacitat comunicativa i respectar el llenguatge utilitzat en les seves produccions”

YASSIN 4rt ESO:

“  – Primer pas anem de comprar

– Després quan arribem  a comprar, repartim les tasques lo que tenim que comprar.

– Després arribem a classe  i repartim les tasques i hu venem.”

MARIA 2on ESO:

“  – Primer pas preparar la taula i després fem la llista

– Anem a la compra

– Després tornem a l’institut

– Comencem fer entrepans

– Repartim  entrepans

– Venem els professors “

SARAY  2on ESO:

“ Fem les etiquetes i la comanda a la pissarra, després anem a comprar i ens repartim el que tenim que comprar, tornem a la SIEI i posem l’estavella i les coses en la taula, després tallem el pa i untem el tomàquet i l’oli, posem el embotit i lo emboliquem, anem a donar als profés i ens paguen, si volem nosaltres també podem pedi. “

MIGUEL 2on ESO

“ – Al projecte d ´ esmorngars lemjuca De taronja. M´agrada trebllar amtr er projecte dels esmorgars

Peree el que mes m´ agada e experemirles taronges.”

DINA 2on ESO:

Primer de tot ens  ban explicar el que tindríem  que fe des pres vam fer etiquetes i vam anar al Lidl  al tornar del Lidl vam fer els esmorzars.”

IZAN 3er ES:

“ El dia 2 d’octubre del 2019 vam començar els esmorzars, lo que hem va agradar més va ser anar a comprar al Lidl i menjar els entrepans i també m’agrada fer els sucs de taronja que estan bastant bons, també  m’ a agradat la nova maquina dels sucs de taronja, esta bastant xula i molt ben feta que per fi no sens trencarà mes l’ any passat cada maquina que compràvem es trencava i fa entre 1 o 2 anys passava lo mateix també venem els entrepans als profes i també m’agrada bastant. “