Nou espai de joc al pati d’infantil

A la comunitat de petits hem estrenat un nou espai de joc: La taula de confegir

Amb aquest nou espai i la bibliopati continuem ampliant i diversificant les opcions dels nostres alumnes en el seu desemvolupaments.

Aquí els alumnes poden fer seriacions i obres d’art efímeres amb elements naturals: còdols de riu, petxines, ametlles i peces de fusta.

Amb aquesta nova proposta apostem per la línia de canvi que està experimentant l’etapa i es fonamenta en:

“… la necessitat d’adequar els patis escolars a la seva funció educativa com a espais estimuladors de la capacitat de jugar dels infants i del desenvolupament de les seves funcions motrius, cognitivesi socials.

…es fonamenta en la creença que el pati és un dels pocs espais, si no l’únic, pensat exclusivament per al joc i l’esbarjo dels infants i, alhora, és un
espai educatiu dintre dels centres escolars. Ambdós factors converteixen el pati, doncs, en un espai privilegiat i amb moltes més possibilitats que les que s’estan portant a terme, en general, en l’actualitat.”

Fundació Jaume Bonfill: “Els patis de les escoles: espais d’oportunitats educatives