Les xirigotes de Carnaval

Des de principis de febrer, els alumnes de la ESO vam començar la creació d’unes xirigotes originals amb els nostres temes preferits i cada grup en va presentar una. Com ja sabeu, una xirigota és una paròdia d’una cançó que fa burla de qualsevol tema d’actualitat. El divendres de carnaval, les vam presentar davant tota la ESO, incloent-hi els profes, vuit dels quals eren els membres del jurat. Només entrar,  vam seure al terra del gimnàs i ens va fer riure molt que els presentadors vestissin un tutú! LOL. El senyor carnestoltes arriba al Pi del Burgar i ens porta colors i sorpreses per a tothom.

Totes estàvem molt nervioses, però vam obrir l’acte primer els alumnes de 4t d’ESO A amb la cançó “li pesi a qui li pesi!”i els de 4t B amb “pokemon”. Els alumnes de 3r d’ESO A amb la cançó “molt bona” va quedar en un segon lloc perquè només era bona. Els alumnes de 3r d‘ESO B amb “institut”. Els alumnes de 2n d’ESO A va presentar “i allà estàvem tots” i els de 2n d’ESO B, tot i tenir el “coronavirus” va guanyar gràcies a la seva originalitat.

A la fi van arribar les alumnes de 1r d’ESO A amb “la classe” i… les millors al final, 1r d’ESO B que van guanyar amb “demolició”, la van fer tan bona que van quedar quedar les primeres!

Els profes també en van fer una, que tot i ser molt divertida, no participava a concurs!

A sota teniu els enllaços als vídeos de les guanyadores.

Xirigota 2 ESOA

Xirigota 2 ESO B