LES GALLINES MÉS EIXERIDES HAN TORNAT PER PONDRE ELS MILLORS OUS

Fa uns dies van arribar unes senyores gallines la mar d’eixerides i els alumnes de Com anar sols per la vida están encantats amb les seves noves amigues.
A continuació ens ho expliquen.

“Aquest article ha estat redactat pels alumnes de la SIEI de secundària. En el text s’han respectat els errors d’ortografia que els alumnes han comès durant la seva redacció per tal de potenciar la seva capacitat comunicativa i respectar el llenguatge utilitzat en les seves produccions”

MARIA 2on ESO

“hem anat a comprar pinso De les gallines vam tornar a l’ institut.

El dia7 de novembre del 2019 al meu company l’ izan i la sandra anaven a comprar  les gallines i després es van deixar a l’ hort li van ficar i també van posar pinso”

ÀLEX 3er ESO

YASSINE 4rt ESO

“Quan han arribat a l’escola el dia següent  jo vaig a netejar les caces de les gallines després vam fer l’aigua y el pinso a les gallines   per menjar les gallines. Y magra dat molt.”

MIGUEL 2on ESO

LA SANDRA I EL IZAN VAN ANAR ABUSCAR LES GALLINES.

LES GACCINES ESTAN A L´HORT AUN NO HA PUESTO OUS.

EL VTERNES POSAT A GUA EN UN CACHARRO.

MEN GEN CADA DIA T MENGEN PINSO.

NOSACTRES FUIMOS A COLMPRAR EL PINSO AMB EL CARRITO DE LA CRISTINA. MAGRADA LES GALLINES”

JESÚS 4rt ESO

el izan i la sanra mucaron gallina i le puso pinsu i agua i pone 1 ous cada gallina i los nino de la use”

IZAN 3er ESO

“El dia 7 de novembre del 2019 vam anar a comprar les gallines la sandra i jo,

Les portàvem a una caixa amb celo ,perquè no sortissin, després vam anar

A l’ hort directament li vam ficar el pinso i l’ aigua també li vam treure  uns dies la caca, encara no han ficat cap ou, m’ agraden molt les gallines perquè son de color diferent que les de l’ any passat, m’ agrada tot lo que fem al galliner.”