INFORMACIÓ MATRÍCULA CURS 2020-2021

PERÍODE DE MATRÍCULA PER ALS ENSENYAMENTS D’INFANTIL, PRIMÀRIA I ESO

Tots aquells alumnes que han estat admesos i apareixen als llistats definitius publicats a la web del centre han de formalitzar la matrícula presencialment al centre del 13 al 17 de juliol (ambdós inclosos) de 8:30 a 13:15, recordeu que cal demanar CITA PRÈVIA.

Per formalitzar la matrícula cal que porteu la documentació adjunta degudament omplerta i signada.

Podreu recollir-la físicament al centre o descarregar els documents a la web. L’horari de recollida i descàrrega de la documentació estarà habilitat a partir del dia:

8 fins al 15 de juliol

Horari d’atenció al centre de 8:30 a 13:00

Tots aquells alumnes que no han estat admesos i que resten en el llistat d’alumnes en llista d’espera hauran d’esperar a les dates oficials publicades per la Generalitat de Catalunya per continuar amb el procés de matrícula. Data prevista 30 de setembre de 2020