I després de l’ESO, què?

Comencen les preinscripcions als estudis post-obligatoris.

Aquest mes de maig comença el període de preinscripcions per al Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà i els Programes de Formació i Inserció pel curs 2017-18.

Els terminis per presentar les sol·licituds de preinscripció són els següents:

– Del 16 al 24 de maig per al batxillerat i la formació professional.

– Del 15 al 26 de maig per als programes de formació i inserció (PFIs).

Activitats d’orientació durant tot el curs

Els alumnes que aquest any estan fent 4t d’ESO finalitzen l’etapa de secundària i es troben en el moment de triar quin camí formatiu volen seguir. Per tal d’acompanyar l’alumnat en la presa de decisions, al Pi del Burgar s’han fet durant el curs diverses activitats d’orientació educativa, vocacional i professional.

Sortida a Barcelona per visitar el Saló de l’Ensenyament, un espai on els alumnes van tenir l’oportunitat d’accedir a tota l’oferta completa i actualitzada sobre els itineraris formatius existents després de l’ESO.

Visita a l’Expotècnic del Complex Educatiu de Tarragona, per veure de primera mà tots els estudis post-obligatoris i les sortides professionals cap al món laboral.

Xerrada informativa d’orientació per a les famílies. Es va informar als pares i mares del funcionament del procés de preinscripcions i es van donar a conèixer totes les opcions formatives que ofereix el sistema educatiu actual.

Totes aquestes activitats s’han dut a terme amb l’objectiu d’orientar l’alumnat en aquest moment tant important en què toca decidir sobre el seu futur.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *