Festa de final de curs

El passat divendres 31 de maig vam començar a acomiadar el curs 2018.19. A la pista del centre es van trobar totes les famílies per poder gaudir de l’espectacle que havien preparat els alumnes i el professorat del centre.

El fil conductor de la nostra festa 2019 va ser: MICHAEL JACKSON.

Els alumnes van preparar un seguit de balls acompanyats de les cançons més icòniques del rei del pop. Els alumnes de 6è van ser els encarregats de portar el fil conductor de l’espectacle, amenitzant l’espera entre actuacions amb les aventures d’un grup de joves acampats amb un “radio-cassette” (quins temps!) per amentizar la nit.

Desde Billie Jean a I want you Back, passat pel mític Black or White, la pista es va convertir en un aparador d’algunes de les cançons PoP que van marcar una època. Fins i tot els zombies de Thriller van poder demostrar que les seves dots de ball no havien perdut pistonada tot i ballar a la llum del dia!

A continuació trobareu un recull d’imatges d’aquella tarda. Esperem que disfrutéssiu tant com nosaltres!!

No ens voldríem acomiadar sense Agrair i felicitar a l’AMPA pel seu suport i col·laboració, tant en la festa com en l’organització del sopar que va tenir lloc a continuació. Aquesta va ser la cirereta del pastís per una tarda perfecta.

Gràcies!