Fem Mandonguilles

El dijous dia 20 els alumnes de Com anar sols per la vida vam cuinar mandonguilles al forn, ells ens ho expliquen:

El día 20 de  abril estudiamos  con la Laura como hacerlas y que nos hacía falta, después nos  repartió  lo que cada uno teníamos que traer .ELldia 21 trajimos todo i después del patio nos pusimos entre todos a  cortar las verduras i después a hacer las albóndigas i mientras se estaban haciendo vimos todos una película i la peli es highschoolmusial  de Disney y después ya se hicieron, entre todos pusimos  la mesa ydespués la Carme nos repartió las albóndigas y  nos las comimos.

ELISABETH:H:A:

El dia20  vam fer les mandonguilles. Primer  vam fer mandonguillespetites   i desprésvam  tallar les  patates i les ceba i després  ho vam posar al forn i quan estigui bencuinat ens ho vam menjar.jo no  vaig menjar  mandonguilles però les patates i les cebes estaven molt bones .  YassineLoukili

El dimecres  vam repetir els ingredients  jo vaig portar les patates, amb els companys de com anar sols per la vida. Despres vaig fer la massa  amb pebre, pa ratllat, sal, carn picada i ou. Vam  fer moltes boletes i ho vam posar al forn. son molt bona  i m’agrada molt fer les mandonguille.

Celia Martinez

vam fer les mandonguilles a la classe,  vam fer boles de carn petites i les vam posar a la safata amb les patates i la ceba i despres ho vam posar al forn. Vam esperar que es fessin i despres ens les vam menjar.  Estaven molt bones.

Anna Rebull

El dia 20 d’abril els  alumnes de l’usee  vam fer mandonguilles al forn. Vam posar la carn en una safata  i li vam posar uns quants alls, julivert i pebre.  I a part ceba i patates i uns quants alls   i vam fer unes boletes petites. I  aquell  dia estàvem tots. I  tot  estava   molt   bo.

YOLI M. M.