Fem Coral 2019

El passat dimarts 14 de maig, l’alumnat de 4t curs de l’escola va cantar al concert del Fem Coral que, com cada any, va tenir lloc al Pavelló Olímpic Municipal de Reus.

Enguany, la cantata ha portat per títol “Viatge a la dansa” i ha estat escrita per Martí Carreras Almar.

La cantata ens explica la vida de la ballarina reusenca Roseta Mauri, que va arribar a ser la primera ballarina de l’Òpera de París a principis del segle XX.

“Fem Coral”, fomenta l’aprenentatge de la música i del cant coral entre l’alumnat de primària com element integrador i de convivència.

Hi han participat 1135 alumnes de 24 escoles de la ciutat i de les contrades. Perquè en pugueu gaudir, us deixem unes fotografies d’aquest dia.