ENS VISITA LA MARIA PER PARLAR-NOS SOBRE CINEMATOGRAFIA!

Al llarg d’aquest trimestre els/les alumnes de 6è A hem treballat un projecte relacionat amb les tècniques audiovisuals. Hem investigat molt sobre el tema i fins i tot ens hem animat a fer un blog sobre els interessos de la classe.

Com activitat relacionada amb el nostre projecte,  el passat dijous ens va visitar la Maria, germana de l’Ainoa Blanco (alumna de 6è A), per parlar sobre els seus estudis de cinematografia. De manera entusiasta ens ha transmès el seu amor cap al món del cinema i de la televisió. Ens ha explicat com es fa una pel·lícula, tots els elements que integren qualsevol producció audiovisual, ens ha ajudat a familiaritzar-nos amb el llenguatge audiovisual i fins i tot ens ha mostrat un curtmetratge que va presentar a un concurs en el que va guanyar el segon premi.

Ha estat una visita molt interessant i els/les alumnes han quedat encantats. Gràcies Maria!