ENS EMOCIONEM AMB CARLES SABATER

XERRADA SOBRE LES EMOCIONS, A CÀRREC DE CARLES SABATER

El passat 5 de novembre va venir en Carles Sabater a parlar sobre les emocions i la seva importància. Als alumnes de Com anar sols per la vida ens va semblar molt interessant tot el que ens va dir, així com les activitats que va proposar per treballar les emocions. A continuació ens ho expliquen els protagonistes:

“Aquest article ha estat redactat pels alumnes de la SIEI de secundària. En el text s’han respectat els errors d’ortografia que els alumnes han comès durant la seva redacció per tal de potenciar la seva capacitat comunicativa i respectar el llenguatge utilitzat en les seves produccions”

MARIA 2on ESO

“El Carles sabater va vindre  a la classe vam explicar els emocions  que van sentir

I després vam jugar  dos jocs 1- al bingo   de les cares que fèiem que deia el Carles que fèiem les cares.

2-Vam preguntar a la gent  que com vam sentir enfadat, alegre, trist, fàstic i ect…

M’agrada  molt jugar   al bingo com fèiem  les cares.”

YASSINE 4rt ESO

“El dia 5 de novembre va venir un senyor que es deia Carles

Y en va explicar una miqueta de la amistat y vam jugar alguns jocs que ha portat el senyor  Carles vam fer algunes activitats y em va agradar ens ensenyava una foto de alegria, enfadat, trist i u vam fer i també en Carles ens va donar un full a cada esco teníem que preguntar als companyes, als profés de l’aula que et feia nerviós, content.”

SARAY 2on ESO

“Vino el Carles sabater y izimos 2 juegos uno de una ruleta de las emocions y otro de preguntarle a un compañero algo de su vida en la que le ubiese tenido miedo, verguenza, alegria etc.”

MIGUEL 2on ESO

“El car les sabate vabinira la calsse.

Bamjucarta dos jocs.

-1 laroDona delesemocoms .

-2 li peccvmtavemalsompamans ¡ uinsentiment

Havieno semtite.”

JESÚS 4rt ESO

IZAN 3er ESO