EL MÉS IMPORTANT PER MI

Fa uns dies els alumnes de Com anar sols per la vida van fer una activitat de treball emocional en què se’ls va plantejar la reflexió sobre que era el més important per ells. Per dur-la a terme, prèviament, vam preguntar-los directament, què era el més important per ells? I ells van anar anotant les respostes a la pissarra. Després amb l’ajuda d’una capsa on els proposàvem que expliquessin quina cosa hi havia dins, si aquesta fos la més important del món… A continuació ens ho expliquen els mateixos protagonistes.

“Aquest article ha estat redactat pels alumnes de la SIEI de secundària. En el text s’han respectat els errors d’ortografia que els alumnes han comès durant la seva redacció per tal de potenciar la seva capacitat comunicativa i respectar el llenguatge utilitzat en les seves produccions”

IZAN 3er ESO

“Hola em dic izan i lo mes important per a mi es que no i hagi petroli als mars,

Perquè poden morir els peixos, tots els animals del mar, es pot contaminar, els

Mars. Lo que es veritat es que lo mes important per a mi soc jo mateix lo que hem va agradar va ser lo de la caixa”

SARAY 2on ESO

“Para mi lo mas importante es los animales porques in ellos no viviriamos i el mundo se acabaria porejemplo las avejas polinizan los elefantes azen que no allan tantos arboles y que no parecca un bosque però la cristina cojio una caja y le puso un espejo y dijo que miraramosal espejo entonces dijo que lo mas importante en el mundo eres tu.”

YASSINE 4rt ESO

“HOLA EM DIC YASSINE Y LO ES MES IMPORTANT ES LA MEVA VIDA Y DESPRES LA VIDA DE LA MEVA FAMILLIA Y DESPRES LA VIDA DELS MEUS AMICS.”

MARIA 2on ESO

“EL MÉS Important per mi es jugar amb tothom es veritat que es important he descobert

Que era el més important es són nosaltres i no era jugar.”

MIGUEL 3er ESO

“La cosa més important del món sóc jo, el planeta ja intentarem salvar-lo un altre dia.

Jo pensava que el més important del món era salvar el món, però després  d’aquesta activitat vi que lo más important del món soc jo.”

ÀLEX 3er ESO

“Ahir la cristina em va ensenyar la capsa de jo era més important i em va agradar molt  i era veritat que jo era lo més important i era molt bonica i molt eixerida”

P.D. … dins la capsa hi havia un mirall que els mostrava el seu propi reflex.