EL GALLINER DE LA SIEI

Els alumnes Com anar sols per la vida fa unes setmanes van muntar el galliner de l’escola per acollir les nostres gallines eixerides. Són tots uns cracks del bricolatge. A continuació ens ho expliquen els protagonistes.

“Aquest article ha estat redactat pels alumnes de la SIEI de secundària. En el text s’han respectat els errors d’ortografia que els alumnes han comès durant la seva redacció per tal de potenciar la seva capacitat comunicativa i respectar el llenguatge utilitzat en les seves produccions”

YASSINE 4rt ESO

“Hola em dic Yassine y jo i les meves mestres y els meus companys de la SIEI vam fer el galliner y magrada fer el nou galliner amb els meus companys y amb les mestres.”

MARIA 2on ESO

“Es van muntar la casa de les gallines vam pintar el vernis i els pincells i tambe l’aurora va pintar l’armari per terra i nosaltres de la siei vam treure males herbes i vam regar les plantes que hem plantat a l’hort.”

DINA 2on ESO

“Bam anar al gans a construi al gal line ens bam reparti la feina al guns aguantaban al tres turniyaba i axi ubam fe”