El Carnaval del Pi del Burgar acaba amb una rua de lluiment!

Els alumnes del Pi del Burgar han celebrat el carnaval un any més. En aquesta edició s’han fet canvis en l’organització fent que les famílies dels nostres alumnes poguessin gaudir d’un dia inoblidable.

El rei carnestoltes va arribar a l’escola i com és habitual, ens va donar les ordres per tota la setmana.

El dilluns una sabata de cada manera, el dimarts el cap decorat, el dimecres vestits amb el pijama i el dijous amb el llavis pintats i la barba ben llarga.

El divendres era el dia reservat per fer la rua, la qual passava pel carrer fins arribar al pati de l’escola, on cada classe ha fet una coreografia davant de les famílies. Les disfresses han estat elaborades pels nens i nenes lliurement sobre un tema escollit per ells mateixos.

Finalment l’esforç s’ha premiat amb coca i xocolata per acabar un any més aquest festa que tant agrada a petits i grans.

Fins la propera!