Dinar d’empresa

Divendres passat els alumnes del Com anar sols per la vida vam celebrar el dinar d’empresa anual, que vam poder pagar amb els guanys dels projectes Esmorzars, Hort i Galliner.

El lloc escollit va ser el Mesón del Roser. Bon tracte i tot exquisit!

El dia 2 de juny.vam menjar al restaurant tots de la usee amb els diners que hem guanyat amb els entrepans ,els ous i verdures del nostre hort.

ÁLEX MATAMOROS

El  dia  2   els  alumnes  del  com   anar   sols   per   la  vida  vam  anar  de   restaurant  a  dinar  i   va  ser   a  restaurant  d’  aquí  Reus.  Vam   anar   caminant  fins    al   restaurant.  Estaven   el  Àlex,  l’ Eli, la  Cèlia,  el   Yassine,  el   Jesús,  la   Sandra,  el  Xavi,  la   Laura,  la   Carma,  la   Cori   i  jo.   El   dinar   estava   molt   bó.  I   també   vam   vindre   la   Carma  que  va   ser   la  primera    educadora   del  com  anar   sols   per  la   vida   i   la  Estefania   que   va  ser   la   segona   educadora   del  com   anar    sols    per  la  vida   durant   aquest    curs.   I  m’ ho  vaig    passar    molt   be.

YOLI   M.M.

CELIA MARTINEZ

El dia 2 vam anar a un restaurant per estar tots junts els profés que ens ban ajudar a estudiar i vosaltres ara estareu preguntant d’on vam tret els diners per pagar? Dons de la empresa de els fruits de vendre els entrepans als profés i vendre ous i de vendre els enciams . vam vindre de professors : el Xavi la Laura la Carmen la Sandra i la Cori però se quedar  poquet  temps però va vindre , vam menjar junts i vam parlar i després al final van vindre la Estefania i la Carmen . dos professores que es van na de la USSE perquè van aconseguir un altre treball i si us dic la veritat em va agradar un hun munt beure-les i elles es ban anar i nus altres ens vam anar capa cap a qui el institut institut :ELISABETH :H:A:

IMG-20170602-WA0001