Dia Mundial de la Poesia

El divendres 23 de març vam celebrar el dia mundial de la Poesia proclamat per la Unesco.
Una alumna o alumne de cada classe de Primària van llegir una poesia sobre el projecte que havien treballat aquest trimestre. A partir de 6è van llegir la poesia de Narcís Comadira que va proposar per a aquest dia la Institució de les Lletres Catalanes. També la van llegir en àrab, en italià, en urdú i en romanès. Poques vegades tenim ocasió d’escoltar l’alumnat en la seva pròpia llengua. Moltes gràcies per la participació de tots i totes.