Comencem el consell d’Infants

Aquest mes de març hem engegat l’activitat Consell d’Infants a 5è. En aquest consell, en el que participen diferents escoles de Reus, s’intenta donar solucions a problemes que ens trobem del dia a dia a la nostra ciutat. És una activitat molt interessant perquè ens deixen participar en la millora del lloc on vivim.

Aquest any la temàtica és: Gent gran, gent activa. A partir d’aquest tema hem començat a treballar. De moment ens han vingut a explicar l’activitat des de l’ajuntament i els consellers del curs passat ens han explicat la seva experiència. Hem entrevistat a les persones grans amb les que ens relacionem (els/les nostres avis/es o altres) per poder conèixer millor la seva rutina i així poder trobar solucions a problemes o mancances que tenen. També hem escollit als nostres consellers/eres.

Estem molt il·lusionats i amb ganes de continuar treballant!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *