Colònies 2n ESO a Olot

Els dies 1, 2 i 3 de març l’alumnat de 2n d’ESO vam anar de colònies a Olot. Van poder participar del Camp d’Aprenentatge de la Garrotxa i gaudir de l’entorn natural que és la zona volcànica, entre d’altres.

La primera parada va ser Besalú, on vam visitar les restes jueves i medievals de la vila comtal. Havent dinat vam seguir fins a Olot, on ja ens esperaven les professores del Camp d’Aprenentatge que ens van acompanyar durant els tres dies.

Ens vam començar a ambientar al museu dels volcans i després vam fer una volta per a situar-nos al nucli antic de la ciutat.

El segon dia vam visitar els volcans Cruscat i Santa Margarida, descobrint en viu tot el que ens havien explicat al museu.

Després de recuperar forces amb un bon dinar vam seguir caminant cap a la sorprenent Fageda d’en Jordà. Un cop allà vam recitar Maragall en el lloc que tan béva descriure en el seu poema. Vam aprendre moltes coses d’aquell espai, on el temps ens va passar ràpidament.

Amb una segona passejada per Olot vam acabar una jornada molt intensa. Tot i això ens van quedar ganes de passar una bona estona fent un joc de nit ben actual, que podreu veure més avall!

I l’últim dia vam descobrir les colades de lava imponents que es troben a Sant Joan les Fonts i les que formen el peculiar poble de Castellfollit de la Roca.

De camí cap a casa vam fer l’última parada per dinar a la vora de l’estany de Banyoles.

Van ser uns dies molt ben aprofitats que ens van permetre gaudir d’una comarca que té molts encants, d’una companyia molt agradable i d’una convivència que va ser fantàstica.En resum, van ser unes colònies de deu!