Celebrem Santa Cecília

Com ja va sent tradició, la setmana passada vam celebrar Santa Cecília amb dos concerts de la companyia Escalivada.

En primer lloc el dimecres 20 l’alumnat de l’ESO van gaudir del concert “Tradició Oral”, l’espectacle ens va apropar al món de la música popular a través de la interpretació de diferents melodies i emprant diversos instruments tradicionals com el flabiol i tamborí, gralla, acordió diatònic, cançó…

El dijous 21 l’alumnat d’infantil i primària van assistir al concert “Joan i els instruments màgics” on els músics reusencs Jordi Carré i Albert Galcerà ens van explicar un conte musicat on hi participaven diferents instruments d’arreu del món.

Per acabar amb les activitats programades per aquesta festivitat, el divendres 29, l’alumnat de primària juntament amb les famílies, han realitzat una coreografia amb percussió corporal, inventada per l’alumnat amb la coneguda música “Bossa nova” de Quincy Jones.

Amb aquestes activitats musicals hem gaudit molt.