Celebrem el Carnaval!

La darrera setmana vam celebrar el Carnaval a l’escola. Durant tota la setmana vam seguir les ordres del rei Carnestoltes!

• El dia 17: Pentinat divertit
  • El dia 18: Roba de gala
  • El dia 19: Ungles de colors
  • El dia 20: Pijama o batí
  • El dia 21: Cada curs llueix i balla amb la seva disfressa!

El dijous 20 vam celebrar dijous Gras i tots els i les alumnes de l’escola vam esmorzar amb productes típics de la festa. Els petits i mitjans, al pati de primària, i els grans van fer una petita sortida al parc Mas Iglesias.

I, per fi, el divendres 21 va arribar el gran dia! Tots i totes, tant alumnes com mestres, ens vam disfressar i vam realitzar una petita rúa per davant de l’escola que va ser molt divertida! Acte seguit, van arribar els balls començant per la comunitat de petits i acabant amb els grans.

Vam gaudir d’una jornada molt divertida, alegre i plena de disbauxa!! Us deixem un recull de fotos perquè pugueu tindre-les de record!