Campanya de reciclatge

Us informem que l’Ajuntament de Reus ha engegat una campanya de reciclatge amb el nom “I tu, per què recicles?“.

#JOGROC: PER PER MÉS RECURSOS A LES ESCOLES

L’Ajuntament de Reus destinarà els recursos que s’obtinguin de l’increment en la recollida selectiva dels envasos a finançar noves activitats i recursos educatius per a les escoles de la ciutat.

Sabies que cada llar que recicla correctament els envasos contribueix amb 6 euros al mes de benefici compartit?

L’any 2016, a Reus es van reciclar 1.185 tones d’envasos. Això correspon a un 4,87% del total de residus generats.

Per aquest motiu us animem, a vosaltres i als vostres fills i filles a seguir reciclant com de ben segur heu fet fins ara.

Trobareu més informació a http://www.reusreciclaperprojectes.cat/