ANEM DE RESTAURANT!

La setmana passada els alumnes del Com anar sols per la vida vam anar de restaurant per començar el curs amb bon peu!

Aquesta activitat ens servirà per iniciar el treball del projecte de cuina, tot introduint-nos de manera pràctica al concepte de dieta equilibrada.

Alguns alumnes ens ho expliquen:

El dia 5 d’ octubre vaig anar a un restaurant que es diu Meson del Roser vaig anar amb l’ Àlex, l’ Eli, la Cèlia, la Montse, la Sandra, la Dolors, la Laura, el Izan i jo vam anar caminant a qui a Reus. I després de menjar vam tonar a qui a l’ Institut i quan va vindre la meva mare vaig anar amb ella fins anar a casa. Tot el menjar estava molt bo.

Yoli M. M.

El dia 6 vam nar a un restaurant que es diu Meson del Roser .vam anar tots els de la USEE i les profesoras de la USEE i la Laura . Una setmana abans vam quedar amb  la Celia i va vindre la selia al restaurant i vam menjar tots junts i vam parlar i vam riure i algunes es van emosionar .La celia ens va dir unes paraules mol boniques a cadascu de Nosaltres i el menjar era duna dieta equilibrada .Espesifico millor qui va anar :Yoli,Alex,Izan, Celia,Eli,Sandra,Dolors,Montse. L’Anna no va vindre el Jesús no ho sabem però Bueno ells s’ho van perdre.

ELISABETH:H:A:

El dia cinc d’ octubre vaig anar a un restaurant que es diu meson del rose,

vaig anar amb l’ alex, la eli, la yolanda,la celia, la sandra, la dolors,la montse, yo. l’anna y el jesus no van vindre.El menjar era de una dieta equilibrada. la celia va dir

unes paraules molts boniques,

IZAN P. M.