Anem de concert: “Pere i el llop”

El passat dia 13 de febrer l’alumnat de cicle superior va anar a escoltar el concert Pere i el llop al teatre Bartrina.

Pere i el llop, el conte musical més famós de tots els temps ens va explicar les peripècies de l’intrèpid Pere, que, amb l’ajut d’un gat i d’un ocellet, intenten atrapar un malvat llop que s’ha cruspit un ànec, mentre l’avi i uns caçadors s’ho miren sense donar crèdit al que veuen.

Aquest conte amb orquestra ens permet descobrir com sona cada instrument i identificar-lo amb un personatge. Així, cada cop que sentim el tema de l’ocellet tocat per la flauta, ja sabem que ell és el protagonista d’aquella escena; o, quan sentim el clarinet, ja sabem que és el gat el que està fent trapelleries.

Us deixem unes fotografies d’aquest dia.