Anem a Concert!!

Com cada any, l’alumnat de primària i secundària de la nostra escola  participa en el programa educatiu “Anem a Concert” que organitza i produeix la Fundació Camerata XXI al teatre Bartrina de Reus.

Durant aquests dos mesos de gener i febrer l’orquestra i les seves seccions instrumentals han realitzat al Teatre Bartrina de Reus, quatre propostes educatives diferents de les quals els i les nostres alumnes han pogut gaudir.

Les cordes i la flauta dolça va ser l’encarregada de presentar “La flauta de bec” proposta dirigida per l’alumnat de cicle inicial. “Bufa la fusta” un espectacle amb els instruments de vent- fusta per a cicle superior, “Del carrer a l’òpera”, està interpretat pel vent-metall i per últim i dirigit als alumnes de l’ESO “Llum, música…acció! amb el quartet de cordes i el suport de la pantalla de cine.

Us deixem un seguit de fotografies d’aquests concerts.