ANEM A COMPRAR PLANTER

Els alumnes de la SIEI de secundària vam anar a comprar planter a l’Hort d’en Ros. Vam comprar enciams, alls, escaroles, espinacs, porro, faves… i a més a més vam veure el gat d’en Ros!. Vam estar més pel gat que per comprar, perquè el volíem acariciar tota l’estona perquè es molt mono i adorable.

Després ens vam centrar tots en la feina i ens va tocar pagar. El dependent  de l’Hort d’en Ros ens va posar una prova:

-Ens va tornar 30€ quan el canvi era 40€! (En faltaven 10€ per fer els quaranta!). Al final tots vam riure. Ens vam fer una foto tots junts a l’entrada de l’Hort d’en Ros. Després vam anar a l’institut, i quan vam pujar a la classe vam fer una foto de tot el que vam comprar .

A la classe vam mirar totes les plantes i les vam agafar per portar-les al hort. A l’hort vam fer les línies amb l’aixada. Després vam fer forats amb el plantador.                                                                                                                                                                                                                 Anàvem ficant les plantes als forats i les tapaven amb sorra perquè no es moguessin. Per acabar, vam regar les verdures i ens vam anar a la SIEI a repassarr la comptabilitat general i preparar els cartells.

Alumnes de “Com anar sols per la vida” (Izan, Àlex, Eli, Saray, Jesús, Dina, Maria i Yassine)