A l’escola l’esmorzar dels/les mestres garantit!

Un curs més, engeguem el projecte dels esmorzars pels profes. Els alumnes de “Com anar sols per la vida” ens expliquen com va anar el primer dia:

Dina

El 3 d’octubre  vam anar compra  a “Lidel” i vam compra  les coses per fer entrepans. Vam prepara la taula i vam anar col·locant les coses a la taula.  Cadascú tenia una tasca. La meva era sucar el pa amb tomàquet. Al acabar els entrepans els vam porta a cada profe.

Saray

El día 3 de octubre hicimos bocadillos de queso, atún y fuet. Fuimos a comprar al LIDEL. Compramos queso, fuet, atún, tomates, naranjas i pan. Cada uno hacia una cosa, unos untaban el tomate en el pan, otro ponían el aceite, otro el fuet, otro el atún i otro el queso. Cuando acabamos uno exprimió las naranjas para hacer el zumo. Después nos dividimos en grupos para ir a repartir los bocadillos.

Elisabeth

Per començar a fer els esmorzars ens vam repartir las tasca: 3 fem etiquetes i 3 fem el quadrant a la pissarra. Després vam parar taula i vam preparar els davantals. Abans d’anar a comprar ens vam repartir les feines de la botiga: qui portaria els diners, les bosses , la llista de la compra  i després va anar a comprar. Després vam arribar a la classe, va anar a rentar-nos les mans amb sabó i ens vam ficar els davantals. Ens vam repartir la tasca qui faria que i després 3 de nosaltres van repartir les etiquetes i les vam enganxar amb zelo. Vam anar a vendre el entrepans als profes. Vam agafar el nostre bocata i ens lo vam menjar cadascú el seu mentres  parlàvem .

Jesús

Hicimos bocadillos para los profesores y los repartimos. Nos repartimos la faena, unos ponian bolsas, otros atún, fuet, tomate, aceite. Los poniamos en las bolsas y los repartiamos a los profes. Despues comí en la mesa con el alex, eli, izan, sarai y dina.

Yassine

El dia 3 d´octubre vam fer els esmorzar i sucs als profes. Vam les etiquetes pels profes i la llista de la compra. Vam  comprar tomàquets, tonyina, fuet i taronges. Després vam fer els esmorzars i sucs. Quan em acabat tots em anat a vendre els esmorzars.

Maria F. N.

El dia 3 de d’octubre vam a comprar al lidel. Jo vaig comprar la tonyina amb la Montse. Després de  comprar vam anar a la classe i vam posar el davantal i vam preparar la taula vam posar els gots, els plats,etc…

Vam fer els entrepans i els vam repartir. Ens pagaven els profes i nosaltres em donàvem el canvi.

Àlex M. R

Vam preparar les etiquetes, els estris, les bosses, el paper de cuina, les estovalles i les etiquetes. Vam anar a comprar al lidl vam tornar a l´institut i vam anar a la siei a preparar els entrepans amb tomàquet, pa, formatge, fuet, taronja, tonyina. Vam vendre els entrepans i sucs,i vam menjar els entrepans i el suc.