3r PREMI DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

L’alumna del centre Mariana Zambrana Valde de 6è ha obtingut amb “Hexàgon circular” un meritori 3r lloc en la seva categoria a la millor fotografia matemàtica del 2019!

Aquest esdeveniment s’ha celebrat al “Caixaforum” de Barcelona i ha estat promoguda per l’associació promotora ABEAM (Associació Matemàtica de Barcelona) i presidida per l’honorable conseller d’Educació, el Sr Josep Bargalló.

A l’esdeveniment  es van repartir premis per a tots els nominats i es va gaudir d’un espectacle on la matemàtica ens va permetre copsar la bellesa del mon que ens envolta a través d’activitats didàctiques i lúdiques.

Enhorabona a tots els implicats, professors, families …i sobretot als alumnes que han aconseguit portar les matemàtiques més enllà de l’aula.

Dept. Matemàtic