22 de març, Dia de l’Aigua

El passat 22 de març l’escola va celebrar el dia de l’aigua organitzant experiments i activitats al voltant d’aquest preuat element líquid.

Els alumnes de 5è van fer dos experiments molt interessants.

• El primer va ser un rellotge d’aigua.

El segon va ser traspassat amb uns llapis una bossa d’aigua.

També van prendre consciència de la quantitat d’aigua que gastem quan obrim l’aixeta de la classe, 1’8l en 13 segons! Tots ens vam posar les mans al cap i vam proposar idees per solventar aquesta acció:

• canviar les aixetes, apretar fluix per a que no surti tanta aigua quan ens rentem o omplir una gerra i anar bevent de la gerra enlloc de polsar cada vegada per omplir un got!

Però no només el cicle superior va fer experiments!  Els alumnes d’Educació Infantil i Primària vam realitzar una sèrie d’activitats també relacionades amb l’aigua. Aquestes activitats podien anar des d’observar la flotabilitat dels materials fins a crear una minidepuradora!!

A continuació, us deixem una mostra de les activitats.